Alla inlägg under juli 2011

Av Ylva - 5 juli 2011 19:36

Verkar ha kommit in i en trötthetsperiod nu igen. Jag går och lägger mig tidigt, sover orligt på nätterna och vaknar relativt tidigt men sover ändå run 8-9 timmar per natt. Nu behöver jag även en liten sovstund på dagarna med.


Förr hade jag svårt att somna och var vaken långt in på nätterna och vaknade tidigt och sov inget alls på dagarna.   


 


Av Ylva - 5 juli 2011 08:05

Jag var alltid den som ville sova länge på morgonen. Blev irriterade när barnen vaknade runt 7-tiden och inte lät mig sova mera. Men nu är det jag som stiger upp före 7 senast halv 8. Dessutoom sover jag dåligt om nätterna. Vaknar hela tiden.


Borde göra något av detta (än att äta mediciner).

Av Ylva - 4 juli 2011 17:00

Varför skall det vara så svårt att äta frukost för? Ja egentligen vet jag det. Det är medicinerna som gör mig aptitlös och smått illamående. Så numera blir det bara en kopp te med mjölk i till frukost och på det håller jag mig mätt enda till lunchen. Helt otroligt.


Förr åt jag massor med mackor eller bacon och ägg men inte nu längre.

Av Ylva - 4 juli 2011 15:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ylva - 4 juli 2011 15:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ylva - 4 juli 2011 12:00

Ringde besiktningen idag och beställde tid. Vet att jag är sen med att besikta men när jag hade tid så funkade det inte eftersom vi väntade på en del. Hade den inte blivit försenad så skulle jag kunna haft min besiktning på bilen mycket tidigare.


Iaf när jag ringde så frågade jag om jag fick köra med min bil vilket jag inte får. Det är förlagd med körförbud. :( Jaha då var det bara att ta mannens bil nu i en vecka och även resten av månaden. Fick ingen tid förrän den 1 augusti.


 

Av Ylva - 3 juli 2011 18:15

Jaa, var kom den ifrån? Vid fem tiden ikväll så kom det krypandes. Trodde det var för att Concertan tagit slut och att jag fick huvudvärk av det. Brukar få det om jag inte tar en eftermiddagstablett. Tog en ny tablett men inget hände utan huvudvärken är kvar. Dags för en Panadol Forte så håll tummarna att det går över.


Huvudvärk är inte roligt att ha. Det ger så mycket smärta som är knivig och skarp. Det gör ont när man blinkar hårt eller kollar åt sidorna. Nä det är inte migrän för det har jag aldrig haft (peppar peppar) utan det är en vanlig huvudvärk.


Andra orsaken kan vara att jag druckit för lite idag. Det har varit varmt men molningt. Och den tredje orsaken kan vara att jag sov väldans mycket i natt och inget på dagen.

Av Ylva - 3 juli 2011 16:38

För varje gång jag äter en pizza dessto mindre tycker jag om dom. Har bestämt att jag inte skall äta pizza någon mer gång för den vi åt tyckte jag inte var direkt god.


Tycker ni om pizza?

Presentation


Välkommen till bloggen. Tidiagre hette den Ensammaste men numera huserar jag under mitt eget domän, Zebrarandig.

Här kommer jag att skriva om allt möjligt, det som rör mig med andra ord. Bloggen är mitt verktyg i mitt mående så jag hoppas att ni kan re

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade DU hit?
 Via Bloggplatsen
 Via någon annan blogg
 Via Bloggportalen
 Via iFokus
 Via annan portal
 Via Mer-Trafik.se

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Viktpejl

 
Besök ViktPejl

MixPod

Besöksstatistik

RSS

Antal dagar

© Emilia P 2011


Ovido - Quiz & Flashcards