Alla inlägg under juli 2011

Av Ylva - 7 juli 2011 15:34

Kände för att gå ut och sola en stund men sidu det gick inte. Gräset var för högt och den var en massa vita klöver. La iaf ut filten men insåg att det fanns minst 3 humlor runt omkring mig. Så det blev inget solande för mig.


Smart som jag var tänkte jag ta fram gräsklipparen och samtidigt sola mig när jag skulle gå med den. MEN.... det gick inte heller för mannen har knytit fast snöret till starten i stången så jag fick inte upp den.


Nähä det var bara att gå in då.

Av Ylva - 7 juli 2011 14:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ylva - 6 juli 2011 19:03

Jag vet inte om det är en fobi eller en skräck med att ha dörrar stängda är inget för mig. Jag är rädd när dörrarna hemma är stängda. Rädd för att det skall finnas någon där bakom. En mördare eller våldtäcksman. Jag vill se allt som finns.


Den enda dörr som måste vara stängd är ytterdörren. Och låst skall den också vara.


 

Av Ylva - 6 juli 2011 17:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ylva - 6 juli 2011 13:12

Var med minstingen på dagisgården. Kom till dagiset i hopp om att det skulle vara stängt för sommaren men tji fick jag när jag såg alla bilarna på parkeringen. Ca 10 barn fanns ännu kvar. Nästa vecka stänger dom helt och fyra veckor framåt.


     

Av Ylva - 6 juli 2011 10:55

Jag är en sån där slarver som inte kommer ihåg att ställa en timer på när jag lagar mat. Om jag kommer på det så blir det alldeles försent och minns int hur länge maten varit i ugnen eller kokat på plattan. Då vet jag alltså inte hur lång tid det är kvar.


Jag kör med magkänslan. När det tagit en stund så känns det att maten är klar eller hur den ser ut. Men idag hjälpte minstingen till och tyckte att vi skulle använda timern till spagettin. :)


Smart tjej. 


 

Av Ylva - 6 juli 2011 09:28

Kom mig för att ringa till fysioterapin och boka in en tid. Eftersom det är första gången jag går dit sen remissen skrev så är det en vänte tid på 5 veckor. Den 10 augusti skall jag dit. Spännande för nu kan jag äntligen få hjälp men min kropp och smärtorna.


Någon som gått hos en fysiolog?


 

Av Ylva - 6 juli 2011 07:48

Börjar komma in i en tid då jag är trött hela tiden och seg och värk i kroppen när jag vaknar. Förr räckte det med 5 timmars sömn men nu är jag liggandes i nästan 10 timmar uppdelat på natt och middagslur.


Vet inte varför detta har hänt men det skall jag ta reda på.

Presentation


Välkommen till bloggen. Tidiagre hette den Ensammaste men numera huserar jag under mitt eget domän, Zebrarandig.

Här kommer jag att skriva om allt möjligt, det som rör mig med andra ord. Bloggen är mitt verktyg i mitt mående så jag hoppas att ni kan re

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade DU hit?
 Via Bloggplatsen
 Via någon annan blogg
 Via Bloggportalen
 Via iFokus
 Via annan portal
 Via Mer-Trafik.se

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Viktpejl

 
Besök ViktPejl

MixPod

Besöksstatistik

RSS

Antal dagar

© Emilia P 2011


Ovido - Quiz & Flashcards