Alla inlägg under juli 2011

Av Ylva - 2 juli 2011 18:06

Antti Tuisku är en av mina favoritartister. Tyvärr vet jag inte riktigt vad han sjunger om men när jag såg honom första gången på TV på finska Idol så sa jag att han kommer att vinna. Självklart så gjorde han det. Det jag föll för var hans hans röst och självklart hans utseende. Denna kombination så är han oslagbar. :D


Bilden på denna video är inte hans snyggaste men låten är bra och passar mig som har adhd. Hihi!


Ute

Av Ylva - 2 juli 2011 17:28

Medan elden skulle lägga sig så passade minstingen på att rita utomhus. Fick två fina bilder på henne.


   Färglägger Ville Viking


   Minstingen färglägger

Barn · Foto
Av Ylva - 2 juli 2011 16:43

Mannen tyckte att vi skulle grilla korv ute. Med vedeld och inte en kolgrill. Han och minstingen tänker sitta ute i solen som är minst tusen grader varmt ute, ja jag fattar inte hur dom orkar vara ute när det är så här varmt. Jag dör efter några sekunder i denna hetta. Tänker då äta mina korvar inne och vara superosocial.


 

Av Ylva - 2 juli 2011 12:51

Så fort jag stiger ut från huset ochs kall befinna mig mera utomhus så kommer insekterna och skall surra runt huvudet och sen attackdyka mot öronen. Tycker inte om sånt så jag sprang in igen. Hur skall jag lyckas få D-vitamin i mig om jag inte "kan" befinna mig i solen pga insekterna?


Av Ylva - 2 juli 2011 11:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ylva - 2 juli 2011 11:00

Lilltjejen kom in redan före 2 i natt till mig och mannen. Hon är bra mysig ibland men det gör så himla ont i min kropp för jag kan inte röra på mig när jag vet att jag har ett liv precis intill mig som jag inte får kväva. (Man vet ju aldrig vad som händer i sömnen så därför sover jag dåligt när hon ligger bredvid).


Iaf så kom vi på att det var lördag idag och glömt att köpa Lördagsgodis till henne så vi for iväg till affären här hemma och sen vidare till dagisgården. Hon ville inte vara där så länge utan hon ville hem och äta. Antagligen för att snabbare kunna få sitt godis. Hehe!


 

Av Ylva - 1 juli 2011 13:47

Ja det har kommit upp några låsta inlägg men det är för att olämpliga personer i min omgivning har fått tillgång till min blogg vilket är mitt fel men skitsamma. Det är bara när jag har mina dåliga dagar som jag skriver där som idag tex. Inget är lämpligt för mina barn att läsa dessa inlägg.


Ni som vill veta av det jag skriver får gärna skriva ett mejl till mig mamuten78[a]gmail.com.


 


Av Ylva - 1 juli 2011 11:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen till bloggen. Tidiagre hette den Ensammaste men numera huserar jag under mitt eget domän, Zebrarandig.

Här kommer jag att skriva om allt möjligt, det som rör mig med andra ord. Bloggen är mitt verktyg i mitt mående så jag hoppas att ni kan re

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade DU hit?
 Via Bloggplatsen
 Via någon annan blogg
 Via Bloggportalen
 Via iFokus
 Via annan portal
 Via Mer-Trafik.se

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Viktpejl

 
Besök ViktPejl

MixPod

Besöksstatistik

RSS

Antal dagar

© Emilia P 2011


Ovido - Quiz & Flashcards