Alla inlägg under mars 2012

Av Ylva - 29 mars 2012 20:33

Det var längesen som jag skrev här inne. Har haft en under tiden så jag har inte varit utan en blogg. Men eftersom jag gillar Bloggplatsen så vill jag gärna inte överge den helt. Jag hoppas att denna skall kunna bli levande igen.


Så ... Välkommen bloggen!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till bloggen. Tidiagre hette den Ensammaste men numera huserar jag under mitt eget domän, Zebrarandig.

Här kommer jag att skriva om allt möjligt, det som rör mig med andra ord. Bloggen är mitt verktyg i mitt mående så jag hoppas att ni kan re

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade DU hit?
 Via Bloggplatsen
 Via någon annan blogg
 Via Bloggportalen
 Via iFokus
 Via annan portal
 Via Mer-Trafik.se

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Viktpejl

 
Besök ViktPejl

MixPod

Besöksstatistik

RSS

Antal dagar

© Emilia P 2011


Ovido - Quiz & Flashcards