Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Är med och tävlar om en sparkcykel

Av Ylva - 13 juli 2011 06:16

Jag har följt en blogg ett bra tag nu och brukar inte vara med i så många tävlinga där för jag har inga småbarn längre men DENNA tävlig vill jag vara med i för jag vet att min minstingen (och dom andra tjejerna med) kommer att älska om jag vann denna sparkcykel.


 

 
 
Moa

Moa

13 juli 2011 10:59

Sån hade jag när jag var liten, åkte runt på hela tiden ;)

sv:Visst är det sorgligt alltid! låter helt onödigt, vilket det iofs är även om det kommer massor av folk :(

http://mmooag.blogg.se

 
FotnotsMaja

FotnotsMaja

13 juli 2011 11:58

Sv: Tack så mycket! :)
Det var roligt att intervjua. Kanske det finns något ämne du vill läsa om på bloggen? :)
Ha en bra dag!
Varma hälsningar
Maja

http://www.fotnotsmaja.blogg.se

 
princess

princess

13 juli 2011 15:05

jag började följa dig när jag skrev kommentaren :-)

http://princessmelis.blogg.se

 
princess

princess

13 juli 2011 15:12

hahaha jag blir alltid så stressad när jag packar några dagar innan.. kan aldrig packa samma dag. skulle dö i panik, hahaha :) kramis

http://princessmelis.blogg.se

 
Sachiku - fotoblogg

Sachiku - fotoblogg

13 juli 2011 15:18

Sv: tack så mycket :)

http://sachiku.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ylva - 29 mars 2012 20:33

Det var längesen som jag skrev här inne. Har haft en under tiden så jag har inte varit utan en blogg. Men eftersom jag gillar Bloggplatsen så vill jag gärna inte överge den helt. Jag hoppas att denna skall kunna bli levande igen.   Så ... Välkomm...

Av Ylva - 13 augusti 2011 15:18

Var till sjukgymnasten/fysioterapeuten i veckan och han nämnde något om skolios. Om någon läkare upptäckt detta men ingen har sagt något om detta men å andra sidan har jag knappt varit till läkaren med min rygg så ingen har ju undersökt det riktigt. ...

Av Ylva - 13 augusti 2011 12:36

Äldsta dotterns kompis mamma ringde just och frågade var hon var. Det är ju kalas nu kl 13 och vi kom 25 minuter för sent. Vi hade totalt glömt bort det pga Markoolio som vi hade i tankarna.   Pinsamt värre.      ...

Av Ylva - 13 augusti 2011 12:06

Nu när bloggen är låst så finns det inte så mycket att skriva om. Jag vill ju gärna ha respons i mina tankar och att det faktiskt är någon som läser men nu är det bara två som frågat efter lösen hit.   Dagarna går precis som vanligt. Har upptäckt...

Av Ylva - 12 augusti 2011 14:16

Pelaren är mitt andra hem. Jag trivs där och jag är en i gänget. Alltid välkommen dit och jag känner mig delaktig i det som händer där.   Idag grillade vi kött till lunchen. Supergott var det! Jag var med och handlade och gjorde i ordning lite gr...

Presentation


Välkommen till bloggen. Tidiagre hette den Ensammaste men numera huserar jag under mitt eget domän, Zebrarandig.

Här kommer jag att skriva om allt möjligt, det som rör mig med andra ord. Bloggen är mitt verktyg i mitt mående så jag hoppas att ni kan re

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade DU hit?
 Via Bloggplatsen
 Via någon annan blogg
 Via Bloggportalen
 Via iFokus
 Via annan portal
 Via Mer-Trafik.se

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Viktpejl

 
Besök ViktPejl

MixPod

Besöksstatistik

RSS

Antal dagar

© Emilia P 2011


Skapa flashcards